Etykiety

czwartek, 24 grudnia 2015

Świąteczne ży(tłuma)czenia

Kochani!

Chciałabym Wam wszystkim złożyć najserdeczniejsze życzenia! Niech te święta wypełnia miłość i dobre smaki. Niech gonitwa między rodzinnymi zjazdami i całe te świąteczne zamieszania nie przysłonią Wam jednak tego, co w nich najistotniejsze ;-).





Przepraszam Was, że nie miałam czasu tu zamieszczać swoich świątecznych przepisów. Usprawiedliwić może mnie fakt, że w tym roku sama zorganizowałam swoją pierwszą Wigilię (tradycyjnie było 12 potraw) dla mojej jak i męża rodziny. Mając na pokładzie dwulatka i męża, który w kuchni specjalizuje się przede wszystkim w parzeniu herbaty, wyobraźcie sobie jakie to było dla mnie przedsięwzięcie... nie miałam czasu w ostatnich dniach zupełnie na nic. Za to ile przepisów mam dla Was na przyszły rok... :-)).

Moc buziaków!
Hela


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz