Etykiety

środa, 20 lipca 2016

Kasza jaglana z truskawkami

Czas na mistrzowskie śniadanie - kasza jaglana na słodko z truskawkami i miodem.




Składniki (dla 2 osób):
- woreczek kaszy jaglanej;
- po kilka truskawek dla każdego;
- mleko;
- miód;
- mięta;
- opcjonalnie jogurt naturalny (ja pominęłam);
- można dodać także cynamon

* jeśli jesteście bardzo głodni to dwa woreczki kaszy (po jednym dla każdego)

Przygotowanie:
Kaszę jaglaną gotujemy wg przepisu na opakowaniu, ale wodę zastępujemy mlekiem. Ugotowaną kaszę odsączamy przesypujemy do miski i mieszamy z łyżką miodu (jeśli lubimy bardzo słodkie to możemy zaszaleć i dać dwie ;-)), można także dodać cynamon. Przekładamy do miseczek, posypujemy świeżymi, pokrojonymi wzdłuż truskawkami oraz świeżą miętą. Można także polać jogurtem naturalnym, ja osobiście nie lubię i nie chciałam sobie psuć smaku ;-). To wszystko. Smacznego :-).

Hela










2 komentarze:

  1. Pamiętam jak nałogowo jadłam kaszę jaglaną na... obiad! Uwielbiam wersję z bananem, daktylami i orzechami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm... brzmi pysznie :-) Na pewno spróbuję. Dziękuję za inspirację :-)

      Usuń